Wednesday, February 18, 2009

Sejarah penulisan blok ini….

Kemenangan pakatan rakyat pd PRU yang ke-12 mmbuatkan aku terfikir bhwa bkan hnya media2 penipu yang mmpu condemn minda rakyat,tetapi dek krn pemikiran yang sudah menjangkau akademik pada msyarakat sekarang mmbuatkan minda msyarakat tidak lagi mnjdkan media penipu alat kerajaan sbgai resource utama untuk mndptkan sbran maklumat...percaya atau tidak blog2 ini mmpu mmberi swing vote yg tinggi pada masyarakat(yg celik IT).

Kesan drpd ini lah mmbuatkan rmai umat manusia yg tersuntik dgn semangat nk buat blog ni…termasuklah aku,kak aku pnya tesis pun pasal ni..lbh kurang tjuk tesis dia berbunyi pengaruh blog dalam PRU ke-12,g2 lah bnyinya if I’m not mistaken…hehe…tp blog aku cuma suka-suki…rasanya xmmbntu kot nk increase vote utk PRU-13…=) sbnarnya aku sronok bila dpt mmbaca blog2 org lain…jd terdetik hati aku…mgkn blog ni bolh mnjd ‘teman tapi mesra’ buat aku…sbnarnya dah lama aku nk buat tp xberksmpatn n xmmpunyai idea yg menarik…tmbah2 aku bkn pndai sgt bab2 advance IT ni…huhu..sblm ni aku dah biasa buat blog time form 4,tp blog tue aku just masuk time sign up je,pastu xpenah bukak2 dah….ish3…
Harapan aku….smoga aku dapat meneruskan usaha aku utk memeriahkan blog ini dgn perkara2 yg best..dan bkn hanya ‘hangat2 tahi ayam’ shj….

No comments:

Post a Comment