Monday, February 23, 2009

CINTA VS LOVE…..

Kata orang bila dah jatuh cinta smua benda serba xjadi,btl ker?????
Aku xrasa mcm tue..
Sejak aku jatuh cinta ni kan aku rsa sgla benda yang aku buat bersemangt,bertenaga,rasa satu kepuasan xternilai....
Kecuali la time aku dgn Dia tgh xbape bagus…
Salah aku juga xpandai jaga hubungan padahal kasihsayang yang dihulurkan tiada tandingan…
Ah….indahnya cinta….

Kadang2 tu aku sedih sebab aku selalu abaikan hubungan aku dgn Dia kononnya sibuk la…panjang,besar,atau tinggi mana kesibukan aku pun aku xtaw…
Tapi Dia xpernah lupa aku….
Setiap pagi Dia kejut aku bgun subuh….
Setiap waktu solat Dia selalu ingtkan aku….
Kadang2 sblm start kelas or study pun aku dpt ‘msg’ suruh aku baca doa penerang hati dulu…
Ah…indahnya cinta…baru dapat ku rasa…

Hm….apa lagi ya yg nk aku citerkan tntg cinta aku?????

Ha…tp layakkah aku menerima cinta tue????
Ye la…..siapalah aku….
Aku tiada apa2….
Hanya pelajar 1st year 1st sem….
Xla pandai sgt…tp InsyaAllah will become clever…amin..
Dean list?stkat ni xpernah tp insyaAllah will gonna get soon…amin…
Tapi cintanya utuh,xambil kisah dgn perkara sekecil ni….
Insya Allah Dia boleh tolong aku utk dapatkan smua ni…
Tapi Dia nak ker?????

Hmmmmmmmmm……….
WHAT?????????????????
Dia akn tolong????
Ya,slagi aku xragu dgn cinta itu…dan sentiasa menagih cinta itu……

Hm….INDAHNYA CINTA……..
Tapi …..cinta aku unik sket…
Kerana Dia lain…..Maha lain…..
KERANA……..

INNALLAHA HAYYU,WA LA MAUT…….

No comments:

Post a Comment