Monday, June 8, 2009

influenza exam...



wabak selsema babi telah berlarutan dan menjadi glamor lbh dari cerita gosip2 artis yang menerima anugerah bintang popular berita harian...
di saat wabak ini di popularkan di media2,aku sedang dihambat dek influenza exam yang akn menjelma pada 22hb jun ini...
wabak yang mungkin tak membawa kepada kematian tapi cukup untuk menggusarkan hati seorang pelajar spt aku..tambahan sbg seorang anak yang xmahu mengecewakan parents di rumah....
apa yang mmpu dilakukan adalah tidor,makan,minum,mandi adalah bersama buku teks...hehe

pepatah arab berbunyi...
man jadda wa jada,man zaraa' hasoda


aku tak mahu jadi manusia yang terus gagal...
dan aku mahu mengaplikasikan satu quote yang mengatakan
failure is the road to success


moga kejayan milik aku...

p/s:jgn taw tulis je,tapi xbuat......

No comments:

Post a Comment